Wpisane 15:58, 31 Maj 2009 przez kornel

Zastanów się do czego według Ciebie mogą służyć flagi i maszty reklamowe? Z pewnością pierwsze co przyjdzie Ci na myśl to symbole narodowe, jednak w tym przypadku chodzi o marketingową formę promocji. Jeśli nie wiesz o czym mówię to zastanów się co widzisz na masztach w miejscach, gdzie pojawia się dużo ludzi. Mowa tu o galeriach i centrach handlowych czyli siedliska większości markowych sklepów. Otóż bardzo często stawia się w ich okolicy specjalne maszty, na których powiewają flagi reklamowe promujące specyficzny produkt albo całą firmę. Reklama tego typu staję się coraz popularniejsza, jej obecność można już zauważyć w niemal każdym miejscu, gdzie istnieje prawdopodobieństwo pojawienia się większej grupy ludzi. Do wcześniej wspomnianych centrów handlowych warto by tu dodać jeszcze rozmaite imprezy okolicznościowe albo wydarzenia sportowe. Dla największych firm każda okazja jest dobra by zareklamować swoje produkty i zapisać się w pamięci potencjalnych odbiorców. Najnowszym pomysłem na zaistnienie w świadomości konsumenta jest właśnie flaga reklamowa. Co prawda, nigdy nie spotkałem się z osobą, która została tą metodą przekonana do zakupu czegokolwiek ani też sam specjalnie nie zwracam uwagi na powiewające mi nad głową flagi. Ludzie bez przerwy się gdzieś śpieszą, dlatego zaskarbienie sobie uwagi odbiorcy staje się nie lada wyzwaniem. Mimo wszystko, wciąż najskuteczniejszymi metodami są reklamy telewizyjne, bo przed odbiornikiem nadal przesiaduje lwia część obywateli, a więc potencjalnych nabywców reklamowanego produktu. TV chyba nigdy się nam nie znudzi, nawet gdy oglądamy ją z przyzwyczajenia to dajemy pole do popisu dla coraz wymyślniejszej gamy reklam, które niejednokrotnie oddziałują na nas w sposób podświadomy. Nasuwa się z tego jeden istotny wniosek: kluczem do sukcesu w biznesie jest umiejętny marketing.

Napisz Komentarz

Musisz być zalogowany aby napisać komentarz.