Wpisane 10:59, 24 Grudzień 2018 przez grawertop

DJ na wesele RybnikAby prawidłowo zorganizować imprezę weselną, trzeba poświęcić nieco czasu i prawidłowo podejść do wszystkich jej aspektów. Począwszy od zarezerwowania terminu w lokalu weselnym, a skończywszy na wybraniu utworu na pierwszy taniec pary młodej. Koniecznie musimy pamiętać, iż prace związane z organizacją imprezy weselnej, warto zacząć z co najmniej dwuletnim wyprzedzeniem. Wynika to z faktu tego, iż z dnia na dzień nie znajdziemy lokalu z wolnym terminem. Dobre lokale mają rezerwacje weekendowych terminów na cały rok a czasami nawet dłużej. Podobnie DJ na wesele. Jeśli jest dobry to także ma już dużo terminów zarezerwowanych. Dwuletnie wyprzedzenie będzie tutaj więc absolutnym minimum jeśli chodzi o bezpieczeństwo organizacji.

Najważniejsze czynności organizacyjne.

Tak jak już wspomnieliśmy, za organizację imprezy weselnej należy zabrać się co najmniej dwa lata przed planowanym terminem ślubu. Oczywiście nie możemy tutaj od razu ustalić terminu na sztywno. Będziemy go ustalać dopiero kiedy dowiemy się, jakie terminy na imprezy weselną będą w naszym zasięgu. Sprawdzamy więc dostępność terminów w lokalu, w którym mamy zamiar organizować imprezę a potem wybieramy któryś z nich, który będzie od razu terminem ślubu. Oczywiście sam lokal na imprezę także należy starannie wybrać poprzez wcześniej określenie sobie planowanej ilości gości weselnych. Lokal musi być w stanie ich wszystkich pomieścić.

Następnym krokiem będzie dobry DJ na wesele w Rybniku i Katowicach, który także będzie mieć sporo poczynionych rezerwacji. Szczególnie w przypadku jeśli jest dobrym i lubianym DJ-em. Tak więc, najlepiej od razu po ustaleniu terminu i rezerwacji lokalu, sprawdzić który DJ na wesele będzie mógł nam zadbać o oprawę muzyczną naszej imprezy weselnej. Potem pozostaną nam już tylko do załatwienia formalności.

Pozostałe formalności do załatwienia.

Skoro będziemy mieć już zarezerwowany lokal na imprezę oraz zatrudnionego DJ-a na wesele, pozostają do załatwienia jedynie formalności. Jednakże trzeba pamiętać, iż są one także bardzo ważne. Koniecznością jest ich prawidłowe załatwienie, aby impreza była na wysokim poziomie organizacji. Przede wszystkim musimy ustalić kilka kwestii z samym DJ-em. Chodzi głównie o kwestie pierwszego tańca dla młodej pary, oraz o ustalenie ogólnego repertuar w danych porach impreza. Trzeba będzie także ustalić czas trwania i pory przerw na posiłki. Ostatecznie uściślić wszystkie kwestie finansowe, w szczególności zaś honorarium za ewentualne nadgodziny. Musimy pamiętać, iż w trakcie imprez bardzo często dochodzi do nadgodzin, bowiem goście bawią się na tyle dobrze, że nie chcą iść do domów.

Na sam koniec trzeba będzie jeszcze ustalić menu w kuchni, oraz zadbać o ewentualne dekoracje lokalu. Do tego wszystkiego pozostaną nam jedynie zaproszenia i ich wysyłka, aby wszystko odbyło się zgodnie z tym czego się oczekuje po organizacji wesela.

Napisz Komentarz

Musisz być zalogowany aby napisać komentarz.